Vechtetal 2015 - Reis mee met Els en Dick

Ga naar de inhoud

Vechtetal 2015

Reizen 2015 t/m 2018
Woensdag zijn we naar Nijmegen gegaan voor de begrafenis van Louis en daarna naar Ria en Gerard.
's Avonds zijn we naar de camperplek bij Kranenborg gegaan waar we donderdag heerlijk hebben gefietst.
Vrijdag zijn we naar Putten gegaan. Tegen de middag waren we daar. Na het eten zijn we met Bert en Klazien maar gaan infietsen over de Veluwe.
Henk en Ineke moesten naar een bruiloft.
's Avonds hebben we besloten dat we voor de Vechtdalroute gaan. En ook de eerste potjes klaverjassen.

Zaterdag hadden we weer een uitvaart nu in Emmeloord van neef Arne. Terug in Putten een dutje en toen ik wakker werd waren Henk en zijn zoon Gerjan druk bezig om  nieuwe achterbanden op mijn fiets te monteren. Wat een geluk dat ze dat ontdekt hadden.

Zondagmorgen een kerkdienst op de hei in Putten en 's middags de verjaardag van Jannie (schoonzus van Bert en Klazien)
Maandag dan echt op pad. We zijn met de camper naar Schöppingen, camperplek in Eggerode, gegaan en 's middags met de fiets naar de bron in Darfeld.
Dinsdag met de fiets de andere kant op nu naar Wettringen. Je fietst niet echt langs de Vecht maar wel in het dal van de Vecht.
's Avonds in het hotel bij de camperplek gegeten.
Woensdag zijn we eerst met de camper naar Schüttorf gereden en vandaar weer gefietst richting Wettringen. Bert en Klazien waren gisteren nog wat verder doorgereden dus wij hebben een klein stukje na Wettringen gemist.
Omdat we op de camperplek in Schüttorf de accu's niet kunnen opladen zijn  we naar de camperplek in Bad Bentheim gereden. 's Avonds zijn  Els, Klazien en Bert nog even naar het kasteel gelopen.
Eigenlijk was Bad Bentheim niet zo'n goede keus. We hadden beter naar de camperplek in Nordhorn kunnen gaan waar we vandaag eerst naar toe zijn gereden om vandaar weer naar Schüttorf te fietsen. We zagen een moeie plek om te rusten en daar zagen we ook een ree lopen.
In Schüttorf op een terras wat gedronken en daarna weer naar Nordhorn.
Helaas had Bert nu een bekeuring op zijn camper, omdat de Parkschein niet zichtbaar achter de voorruit lag. Die was namenlijk afgedekt met een zonnenscherm.
Vrijdag zijn we vanuit Nordhorn de route weer in Noordelijke richting gevolgd. We kwamen ook in een gebied wat weer meer glooiend was. Via een andere weg zijn we weer naar Nordhorn terug gereden.
Zaterdag met de camper eerst naar Emlichheim. De camperplek bij een boer is net een kleine camping. We kunnen dan ook onder de douche.
We zijn weer naar het punt gefietst waar we gisteren vanuit Nordhorn naar toe waren gereden.
Toen we terug waren en we net buiten zaten moesten we snel naar binnen want toen begon het te regenen.
Het is daarna ook niet meer droog geweest.
's Avonds de laatste klaverjasavond. De mannen hebben deze competitie met 7-6 gewonnen.

Zondagmorgen was het ook niet droog dus we hebben het laatste stuk dat in de planning stond naar de grens maar niet meer gefietst. Alles opgeladen en ieder naar zijn eigen huis.

Het was een gezellige (afgezien van de uitvaarten) korte vakantie.